Czy ktoś jeździł z niesprawną pompa płynu chłodzącego 2 (otwarty obwód). Z tego co mówił mechanik to sporo aut śmiga z uszkodzoną i póki nic sie nie dzieje i temperature trzyma to można jezdzić.
o kurde teraz popatrzylem na schemat i rzeczywiscie siedzi tam to ustrojstwo. Szczerze mowiac to nie mam zielonego pojecia. Przykro mi.
BTW na forum passata ktos mial podobny problem i znikl po wymianie chlodnicy ktora sie rozszczelnila. Nie wiem czy ma to cos wspolnego czy koles poprostu poruszal kablami i w ten sposob poprawil styki.
Mam problem z klimą - bardzo późno zaczyna chłodzić, albo w ogóle się nie włącza... u znajomego,który robi z klimą próbowaliśmy nabić gaz ale ciągle wyłącza sprężarkę... na kompie pojawiły się następujące kody błędów: 01592 czujnik jakości powietrza nieprawidłowość nieciągły 01810 siłownik regula...
Z tego co widze to ta pompka podlaczona jest pod EGR-a (o ile sie nie walnalem podczas przeskakiwania miedzy obrazkami ;/) Wydaje mi sie ze przyspiesza przeplyw plynu w celu lepszego chlodzenia EGR. Czy to dobrze czy nie, ze powiedziala pi.. nie robie, nie jestem w stanie Ci powiedziec. Moze ktos z forumowiczow bedzie w stanie udzielic takie info. Moim zdaniem po cos to tam jest i powinno dzialac :P
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Mam podobny przypadek
coolant pump2 open circut
jest to dodatkowa pompa chłodzenia recylkulacji spalin znajduje się w dolej części komory silnika ponoć pracuje cały czas jak chodzi silnik i po wyłączeniu silnika
Komentarz